OBCHODNÍ PODMÍNKY
JAK OBJEDNÁVAT
Postup objednání zboží:
Registrace není povinná
Pokud jste u nás poprvé a nejste zaregistrováni, máte možnost se zaregistrovat.
Pokud jste adresu při registraci zadali správně, podle pokynů uvedených na stránce,
budete zároveň i přihlášeni. Adresu je možné kdykoliv změnit a také je možné se
kdykoliv odhlásit. Pro objednání zboží není nutné se registrovat, ale ztrácíte
tím možnost jednodušší kontroly Vaší objednávky.
Výběr zboží
První možností, jak si vybrat požadované zboží je kliknout v levém sloupečku na
požadovanou skupinu zboží a v prostředním sloupci se Vám zobrazí jednotlivé položky
zvolené skupiny. V případě, že je vybraná skupina zboží dále členěna, máte možnost
zúžit výběr kliknutím na další podskupinu. Druhou možností, jak nalézt to,
co hledáte, je využít vyhledávacího políčka nad menu v levém sloupci.
Do něj napište požadovaný text včetně diakritiky a stiskněte klávesu Enter.
Systém Vám již sám vyhledá zboží, které odpovídá zadanému výrazu.
Zobrazení podrobných informací o zboží
Základní informace o zboží (název, objednací kód, obrázek, cenu a dostupnost)
vidíte ihned. Podrobný popis a detailní informace o dostupnosti zobrazíte tak,
že pouze najedete kurzorem myši na políčko a podrobné informace se Vám automaticky
zobrazí. Kliknutím na obrázek si můžete zobrazit další informace o daném výrobku
(další fotografie, hodnocení, komentáře, doporučené doplňky a co se s danou položkou
nejvíce prodává) a případně si i nechat zobrazit fotografie ve vyšším rozlišení.
Vložení zboží do košíku
Pokud si chcete vybranou položku objednat, najeďte kurzorem myši na symbol košíku
a klikněte na tlačítko vhodit. Tím se do košíku vloží jeden kus. Pokud vyplníte
do kolonky číslo a kliknete na tlačítko vhodit, bude do košíku přidán zadaný
počet kusů. V případě, že vybraná položka obsahuje varianty (např. velikost, barvu
apod.), pak je nutné před vhozením do košíku zvolit požadovanou variantu.
Úpravy počtu kusů a mazání položek z košíku
Aktuální stav košíku, tedy kolik je v něm položek a za jakou celkovou cenu, se neustále
zobrazuje v pravém horním rohu obrazovky. Pokud si budete chtít zobrazit
podrobný výpis, co je v košíku, nějakou položku z něj odstranit nebo opravit
počet kusů na položce, klikněte na tlačítko Zobraz košík. V případě, že jste do košíku
vložili položku, ale chcete změnit variantu (velikost), pak je nutné tuto položku
z košíku odstranit a poté ji znovu do košíku vložit.
Objednání položek vložených v košíku
Máte-li vybráno zboží a chcete-li ho objednat, zmáčkněte tlačítko Uzavřít objedn.
v horním menu nebo pod seznamem položek v košíku. Tím se dostanete na stránku pro
uzavření objednávky, kde Vás již e-shop v šesti krocích povede tím, co je potřeba
vyplnit pro správné a rychlé odeslání zboží.
Po zmáčknutí tlačítka Odeslat objednávku v pátém kroku se objednávka odešle k nám
a systém Vám vygeneruje 6místné číslo objednávky a potvrzení o jejím odeslání.
Od tohoto okamžiku máte možnost kdykoliv si
svoji objednávku vytisknout nebo zkontrolovat její stav po stisknutí tlačítka
Stav objedn. Zde, pokud jste přihlášeni, se zobrazí všechny Vaše objednávky a
jejich stav. Pokud přihlášeni nejste, systém se Vás zeptá na číslo objednávky
a Vaše příjmení a až pak teprve Vám ji zobrazí.
Pokud bude Vaše objednávka nesrozumitelná nebo vzniknou nějaké nejasnosti
nebo problémy, budeme Vás kontaktovat podle údajů zadaných v objednávce. Objednávky
od nových zákazníků namátkově ověřujeme telefonicky.
Ceny:
Veškeré ceny v našem e-shopu jsou smluvní, uvedeny včetně DPH a platné v okamžik objednání.
Dodací podmínky:
Zboží od nás k Vám je doručováno Českou poštou.
Máte 7 dnů na vyzvednutí zásilky. Pokud tak neučiníte, bude vrácena zpět k nám,
čímž se ovšem vystavujete riziku, že při případné příští Vaší objednávce, bude
na tuto skutečnost brán zřetel a může být příští doručení zboží podmíněno platbou
předem, nebo může být Vaše objednávka zcela odmítnuta.
Cena a doba přepravy:
Zásilkovna
- s dobírkou – 90,- Kč
- při platbě předem – 75,-Kč
- po expedici zboží je obvyklá doba přepravy 2-4 pracovní dny
Česká pošta - doporučený balík
- balík s dobírkou – 180,- Kč
- balík při platbě předem – 130,-Kč
- po expedici zboží je obvyklá doba přepravy 2-4 pracovní dny
Osobní odběr
- jedná se o osobní převzetí po předchozí domluvě na adresách:
- - Tilhonova 43, Brno - Slatina (MAPA)
- - Nám. Karla IV č.6, Bno - Líšeň (MAPA)
- - Nebovidy 153, Nebovidy (MAPA)
- přepravné je samozřejmě 0,- Kč + úsměv také zdarma :-)
- Vyzvednutí možné pouze na základě telefonické nebo emailové domluvy na tlf.
čísle 603 810 170, a to i o víkendech nebo ve večerních hodinách.
Tato domluva však musí proběhnout minimálně 2 dny předem.
- Vždy je nutné si zboží nejdříve objednat přes náš e-shop,
není zde prodejna a není zde tedy možný přímý prodej.
Rychlost vyřízení Vaší objednávky:
Zboží obvykle expedujeme max. do 2 pracovních dnů.
U každé položky máte zobrazeno kolik kusů máme aktuálně skladem a kolik kusů od
jednotlivých velikostí, barev apod. je v tuto chvíli k dispozici. V případě,
že Vámi vybraná položka na skladě není, není možné ji objednat. Údaje o dostupnosti
zboží ve skladu jsou neustále on-line aktualizovány a jsou na rozdíl od jiných
e-shopů platné a pravdivé. Zboží je skutečně přímo u nás na skladě a ne někde u
dodavatelů, o čemž se můžete přesvědčit v případě osobního odběru přímo v našem
skladě. Na přesnosti a aktuálnosti těchto údajů si velmi zakládáme, i když ve
výjimečných případech může dojít k nepřesnosti vlivem lidské chyby.
Způsob zabalení zásilky:
Vámi objednané zboží je vždy baleno s maximální pečlivostí a důrazem na to,
aby nebylo při cestě k Vám poškozeno nebo ztraceno.
Převzetí zboží:
Zákazník je povinen okamžitě při převzetí zboží zkontrolovat jeho obsah i stav.
Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti
dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam
o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo
dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit.
Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje,
že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy
pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Vrácení zboží - Odstoupení od smlouvy:
Samozřejmostí je možnost vrácení zboží. Nejprve nás prosím o vrácení informujte
mailem info@oblecemedeticky.cz nebo telefonicky 603 810 170. Zboží můžete vrátit
do 14-ti dnů od zakoupení s fakturou o prodeji – může být kopie, nenošené,
v originálním obalu s originálními visačkami na původním místě. Pokud bude zboží Vámi nějak poškozené,
špinavé, nebo nošené , nelze ho přijmout zpět a vrátit peníze. Vrácené zboží posílejte
na adresu:
Pavlína Nosová
Tilhonova 43
Brno
627 00
Na fakturu stačí ručně napsat, že odstupujete od smlouvy. Po vrácení takového
zboží Vám bude vrácena plná částka hodnoty zboží, za jakou jste ho u nás zakoupili
a částka přepravného, pokud Vám bylo přepravné fakturováno a vracíte veškeré objednané
zboží. Při zaslání zboží zpět nám napište (opět na kopii faktury) Vaše číslo účtu,
na který Vám máme převést vrácenou čásku. V případě, že nám Vaše číslo účtu nesdělíte,
bude vrácená částka zaslána poštovní složenkou na Vaši adresu, ale bude Vám za to
odečten poplatek 50,- Kč.
V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, bez visaček,
je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního
stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím,
že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady
a škodu odpovídajícím způsobem snížena.
Vrácení zboží provádí spotřebitel na své vlastní náklady.
Záruční doba:
Na veškerý náš sortiment je poskytována záruka 24 měsíců. Životnost zboží není
shodná se záruční lhůtou, ale závisí na frekvenci a způsobu používání, ošetření
a celkovém zacházení se zakoupeným zbožím.
Reklamace:
Nejprve nás prosím o reklamaci informujte mailem reklamace@oblecemedeticky.cz
nebo telefonicky 603 810 170 . Na zboží je záruka 2 roky. Oprávněné reklamace
vyřizujeme co nejdříve. Maximálně však do zákonem stanovené doby 30-ti dnů.
K reklamovanému výrobku přiložte kopii faktury s popisem závady.
Bez ní nemůže být Vaše reklamace uznána. Ihned po projednání vady s naším
dodavatelem Vás budeme kontaktovat. Záruku nelze uplatnit za škody způsobené
obvyklým užíváním např.: běžným nošením, běžným opotřebením, praním, nevhodným
zacházením , špatným žehlením – přes potisk apod. Životnost zboží není shodná
se záruční lhůtou, ale závisí na frekvenci a způsobu používání, ošetření a
celkovém zacházení se zakoupeným zbožím. Záruka se vztahuje na vady, které
vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby, technologického
postupu, nebo skrytou vadou materiálu. Po uplynutí záruční doby nárok na
reklamaci zaniká.
Zboží, které je nutné zaslat k reklamaci odešlete na adresu:
Pavlína Nosová
Tilhonova 43
Brno
627 00
Řešení sporů:
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele,
v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo
ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět,
je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele,
a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo.
Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo,
které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy
ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských
práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.
Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím,
pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní urovnání sporu lze provést také prostřednictvím
služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz.
Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím
řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění,
a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.
Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a
prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění,
vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Podmínky ochrany osobních údajů:
I. Základní ustanovení
- Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a
Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních
údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Pavlína Nosová.
IČO: 86941283, se sídlem Tilhonova 43, 627 00 Brno-Slatina. (dále jen: „správce“).
- Kontaktní údaje správce jsou:
email: info@oblecemedeticky.cz
telefon: +420 603 810 170
- Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné
fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo
či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno,
identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více
zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní
nebo společenské identity této fyzické osoby.
- Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
- Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje,
které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
- Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro
plnění smlouvy.
III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
- Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
- plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR
- Účelem zpracování osobních údajů je
- vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního
vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje,
které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt),
poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy,
bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit
- Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve
smyslu čl. 22 GDPR.
IV. Doba uchovávání údajů
- Správce uchovává osobní údaje
- po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu
mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let
od ukončení smluvního vztahu).
- Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
- Příjemci osobních údajů jsou osoby
- podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
- zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
- Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo
mezinárodní organizaci.
VI. Vaše práva
- 1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
- právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR
- právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR
- právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR
- právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR
- právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR
- právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo
email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
- Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě,
že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů
- Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření
k zabezpečení osobních údajů.
- Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť
osobních údajů v listinné podobě.
- Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII. Závěrečná ustanovení
- Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete,
že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
- S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového
formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami
ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
- Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních
údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi
těchto podmínek na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Údaje o naší firmě:
Pavlína Nosová
Tilhonova 43
627 00 Brno-Slatina
IČO: 86941283
Banka: Komerční banka
Číslo účtu: 115-1547610237/0100
E-mail: info@oblecemedeticky.cz
Tel: +420 603 810 170
Nejsme plátci DPH.
Adresa skladu:
Tilhonova 43
627 00 Brno-Slatina
POZOR!!! Tento sklad neslouží jako prodejna. Je zde možné pouze vyzvednout předem
objednané zboží, a to jen po telefonické domluvě.
|
|